Hello !

sms ႏွင့္ မိုဘုိင္းအသံဝန္ေဆာင္မႈမ်ားမွ ၾကိဳဆုိပါတယ္။ 

    1. Telenor မွာ ဘယ္လို စာတုိဝန္ေဆာင္မႈ အသံဝန္ေဆာင္မႈေတြရွိပါသလဲ။

    ျပည္တြင္းသတင္းေတြ၊ ႏိုင္ငံတကာသတင္းေတြအျပင္ အားကစား၊ လူေနမႈဘဝဆိုင္ရာ နဲ႔ အလွအပေရးရာေတြအျပင္ ဗဟုသုတရစရာ လမ္းညႊန္အၾကံေပးခ်က္ေတြစတဲ့ က႑မ်ိဳးစံုအတြက္ စာတုိဝန္ေဆာင္မႈေတြရွိပါတယ္။ အဲဒါအျပင္ မိုဘုိင္းေရဒီယို အသံဝန္ေဆာင္မႈေတြလည္းရွိပါေသးတယ္။ 

    1. ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို ဘယ္လိုရယူရမလဲ?

     မိမိစိတ္ၾကိဳက္ ဝန္ေဆာင္မႈကိုေရြးခ်ယ္ပါ။

    • ‘Buy Now’ ကိုႏွိပ္ပါ။
    • ျပီးေနာက္ ‘Confirm’ ကိုႏွိပ္ပါ။ (Double Confirmation)

     Unsubscribe ဘယ္လုိလုပ္ရမလဲ?

    ဝန္ေဆာင္မႈကို ရပ္ဆိုင္းလိုပါက *979*3*2# သို႔ဖုန္းေခၚဆုိျပီး (သို႕) My Account section သို႕ဝင္ေရာက္ကာ မိမိရယူထားေသာ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို ရက္ဆိုင္းႏိုင္ပါသည္။

    1. ဘယ္ေလာက္က် သင့္မည္နည္း?

    Package

    ေစ်းႏႈန္း (အခြန္ ပါျပီး)

    Auto-renewal

    အပတ္စဥ္

    ၃၁၅ က်ပ္

    Yes

    Note: အင္တာနက္အသံုးျပဳကာ ဝက္ဆုိက္ဒ္တြင္ရွွာေဖြျခင္းအတြက္ data charge ေကာက္ခံပါမည္။

     

    1. စာတိုဝန္ေဆာင္မႈရယူဖို႔(သို႔)ရပ္ဆုိင္းဖို႔အတြက္ ေပးပို႔ရတဲ့ sms အတြက္က ေငြေၾကးထပ္မံေပးစရာလိုပါသလား?

    မလိုပါဘူး။ စာတုိဝန္ေဆာင္မႈတစ္ခုအတြက္ အပတ္စဥ္ေၾကး ၃၁၅ က်ပ္သာက်သင့္မွာျဖစ္ျပီး ဝန္ေဆာင္မႈကုိ ရယူဖို႔ (သို႔) ရပ္ဆုိင္းဖို႔အတြက္ ေပးပို႔ရတဲ့ sms စာတိုေတြအတြက္ ေငြေၾကးထပ္မံမေပးေဆာင္ရပါဘူး။

    1. အကူအညီ ႏွင့္ အေထာက္အပံ့

     တယ္လီေနာသုံးစြဲသူမ်ားအတြက္ျပန္လည္ေျဖၾကားေရးဌာန

     Customer မ်ားအတြက္ တယ္လီေနာျမန္မာ ရဲ႕တရားဝင္ Facebook Page မွအသင့္ရွိေနပါတယ္။ ေမးခြန္းမ်ားအတြက္ Message ပို႕ျပီးေမးျမန္းႏိုင္သလို ၉၇၉ သို႕လည္း နံနက္ ၆နာရီမွ ညေန ၁၁နာရီအတြင္း ဖုန္းဆက္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။

     မွတ္ခ်က္: Content ဝန္ေဆာင္မႈအားလုံးသည္ ျပင္ပ Content Partner မ်ားႏွင့္ ေပါင္းစပ္ဖန္တီးထားေသာ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ျဖစ္ပါသ